pocsomon kalacs :D

 2009.08.07. 21:27

Haliho!

Gondolom, mindenki lazban eg, hogy tudja, miert az a bejegyzes cime, ami. :D Ez nem mas, mint egy cseh kifejezes. Nem igy kell irni, de igy kell kimondani. Csak par helyre ugye meg oda kell tenni par pontot meg egy vesszot az a-ra. A jelentese: sutit sutni. :D Csoppet szakadtunk, amikor megtudtuk, h ezt jelenti. :D

Tegnap day off volt. Hat ennyit mar reg testmozogtam basszus... Delelott meg aludtam jo, fel egyig. De aztan utanaq kaja, majd netezes, es utana meg biuciklizes. Elbicoztunk Lindaval White Lake-be a B.A.N.K.-ba. De miert is lett volna nyitva, mire odaerunk... 4ig volt nyitva, mi odaertunk negyed 5re. Egyedul penteken van nyitva fel 6ig... Oszt zarva volt. Monnyuk nem is lett volna veszes az ut, ha nincsenek emelkedok, meg monnyuk a biciklinek normalis allasban vannak a pedaljai egymashoz viszonyitva. Mert ugye a pedaloknak egy egyenesbe kene esniuk... De nem estek abba. Kozelebb voltak kb a derekszoghoz, mint az egyeneshez... Es ugy bicoztam rohadt sokat... De siman eltekertem volna meg azzal is Kennybrook fele, ha valaki nezne rendesen az imeljeit am... :P  Az volt a szerencsem, hogy vittem magammal par sort, es azt ittam utkozben a pihenokon. Anelkul nem birtam volna ki... :D Meg mondom ha mar zarva van a bank, akkor nezzunk be a benzinkutra, hogy legalabb vegyek par Shit-et, hogy legyen ertelme a turanak... De nem volt meg mindig Shit sajnos... :( Meg van ott egy supermarket a benyakut mellett. Mondom nezzunk mar be. Bementunk. Hat monnyuk eleg furcsa volt, hogy mindenki zsidaj volt, de mondom ezen a kornyeken megszoktam mar... Nezegettunk korbefele. Nem volt semmi sor meg semmi. De nem baj, mert legalabbvettem pillanatragasztot. De nem is ez a fo sztori. :D Allunk a penztarnal. A penztaros kiszurta, hogy nem jenkik vagyunk, es kerdezte, hogy honnan jottunk. Mondom, from Hungary. Erre kerdi: Magyarok vagytok? De igy, magyarul, igaz kicsit erdekes kiejtessel... Tudott picit beszelni magyarul a no. Meg odajott egy faszi, es kerdi Lindat, hogy tud-e angolul. Mondta, hogy igen. Es ekkor meg leosztotta angolul, hogy legkozeleb ne jojjon ebbe a boltba ujjatlan top-ban, mert ez nem egy olyan bolt, ahova igy be lehet menni... Arra amr nem futotta a magyar szokincsbol... Mert azt magyarul kerdezte, hogy beszel-e angolul.. Hazafele meg megalltunk par helyen enykepulni meg sort inni. :D

Oszt hazaertunk, de amr nem volt vacsi. Szerencsere ebedrol mentettem ket hambit, de nem volt eleg. Ugyhogy elnem kellett a kitchen staff-i jogaimmal, oszt mentem is a konyhara meg kajat szerezni... Muszaj volt, mert ehes voltam... Este meg levagtam Attila hajat 3 milisre. Jo lett. Meg soroztunk meg. Jo volt...

Ma meg semmi erdekes nem tortent eddig. Ugyhogy asszem nem is irok egyebet, es abbafejezem...

 

Tovabbi szep napot/estet akinek ami epp aktualis, amikor olvassa!

Tomi

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr791295574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

celícia 2009.08.10. 16:27:23

Hahóóóóóó!
Már rég írtam, ja és Tomi, téged meg fel kell vidítanom, mivel szerinted haldoklik a blog! De sztem nem! :o) Csak lusták az emberkék.
Holnap talizunk Adri, Orsi, Timcs meg én Győrben. :o) Tök jó lesz! Majd jól kibeszélünk titeket! :o) Amolyan B.A.N.K.osan. :o) :op Sok pussssssziiiiiiiiii!!!!!!!

ZsuMiToZsu 2009.08.11. 00:34:43

oksa Tomi, tudod, hogy mi a legkozelebbi programunk!!! kibeszelo show!! hozok par pletyit, te is gyujts, a tobbit kozosen legyartjuk, aztan megirjuk aztan szetkuldunk par imelt!
Ez versenyfelhivas volt Cilitol asszem!!! :D
jo talizast!!!
VIVIVAT B.A.N.K.!!!!
pusszzz.
zs
süti beállítások módosítása