szulinapok

 2009.08.01. 20:58

 Hali!

 

Az utobbi 2 nap a szulinapok jegyeben telt. Sanyinak csutortokon volt szulinapja, penteken pedig Cilinek es nekem. Megunnepeltuk oket azert, ahogy illik. :D Csutortokon nem nayon akartam menni pub-ba, de aztan mondom szulinapja van, akkor menunk mar el. El is mentunk. Utkozben kiszalltunk a benzinkuton, es vettunk shit-et. :D Nem konkretan azt, hanem egy italt. Vmi szensavas gyumolcsle koffeinnel es 11% alkohollal. Elneveztuk shit-nek. Jo anyag. Oszt onnan gyalog elmentunk a pub-ba, es utkozben megittuk a finomsagot. A pub-ban meg karaokee night volt. Ha ha az van, akokr enekeljunk. Gondoltuk Sanyival. Enekeltunk is parat: Born to be wild, We're not gonna take it, We will rock you, We are the champions. Kb ennyi volt. De olyan jol toltuk, hogy odajott hozzank az egyik tabori nover, es mondta, hogy had enekeljen mar velunk. :D Azert jol tolhattuk, nah... Meg most is, amikor jottem netezni, jott szembe egy no, es mondta, hogy jol toltuk a karaokee-t csutortokon. :D Tegnap meg ugye Cili meg en szulinapom. Jo volt azis. Jo sokan voltunk. Amikor vartunk a parkoloban a van-re, akkor is enekeltek nekunk boldog szulinapot magyarul, angolul, csehul, torokul, oroszul. Jo volt. Meg a pub-ban is enekeltek nekunk... Tokjo volt. Majd szerzek kepeket, oszt rakok fel. Vagy ide, vagy iwiw-re. Tegnap ide nem tudtam felrakni karaokee-zos kepet, ugyhogy zsiwiw-re tettem fel kettot. Ma meg day off van. Monnyuk ez laza nap, de reggel nem birtam volna felkelni es dolgozni menni... Ugyhogy most megyek sztem mosni, meg dogleni tovabb. :D

Jaj, most irta Daniella epp msn-en szammal, h 24 eves lettem. Durva. 24!!!! Ertitek??? 24!!!!!! 24!!!!!!!! :D Ebben az evben szollithattok akar Jack-nek is. :D

 

Nah, megyek most asszem. Elverem Ami-t biliardban. :D

 

Papa!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr801282022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuMiToZsu 2009.08.02. 00:12:35

szia Tomii!
Akkor sem mondom ki azt a bizonyos mondatot, csak szemelyesen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zs
süti beállítások módosítása