still in the City

 2010.06.13. 03:17

meglepetten és szomorúan vettem észre, hogy Kedves Tamás nem írt. Viszont Orsi, holnap én is integetek majd Neked, mert a keleti részre tervezek menni. Bár valami hatalmas banzáj lesz, meg felvonulás, mert Puerto Ricoi nap lesz. Ma Brooklinban voltam, meg Queensben, és itt sok a mexikói, PR-i - minden kocsi óriás zászlókkal van teliaggatva, meg fel van díszítve minden ház. szóval lesz banzáj.

Most mindjárt költözöma WTC - vagyis a heéyn lévő lyuk mellé. fél 10kor indulok (este), és fogs mikor érek oda, mert persze át is kell szállni a metroval.és nehéz a csomag.. de nem panaszkodom, mert van szállásom :D

Mai napon a Central Parknál fele akkora parkban voltam - Brooklyn Prospect Park. Van neki egy botanikus kertje is (kb az egy 10ed része a parknak) - no arra volt elég ez a nap, hogy azt megnézzem. Szóval biztos van pár szép rész, amit kihagytam. rájöttem, hogy az okosmobilom kúl képeket csinál, meg arra is, hogy a fényképazőgépem nem okosmobil. Nagyon érdekes fafajok voltak. Az egész park tele volt majálissal - szerintem több 10000ember volt kint ma - csupa családok, szóval nem a rosszarcú vállon magnózós nemzetség. :D

na megyek, mert Tomival chatelek. megnézzük mit hoz fel mentségnak, hogy nem kommentelt :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr262077554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habeas 2010.06.13. 12:55:04

Örülök hogy egészben megérkeztél, de azért azt észben tarthattad volna hogy a terroristák egyik legkedveltebb fegyvere a pick szalámi. Szerencsére a magyar tudósok rájöttek hogy sörrel semlegesíthető ;-)
Tessék mindent jól megnézni, kivéve a fekákat, azok nem valami látványosak.
Mikor kezdesz melózni?

ZsuMiToZsu 2010.06.20. 02:01:04

most azonnal irok uj bejegyzest, mert VEGRE RAJOTTEM HOL VAN A BEJELENTKEZES GOMB!!!!!!!! juhuuuuu
süti beállítások módosítása