Hi!

Voltam lovaglani. Naggyon profin toltam. Oszinten szolva az elso par percben fostam, de aztan belejottem, es kinottem magam. Durvan toltam. :D En vagyok a cowboy a taborban! En vagyok Jack. Mindenkinek adtam nevet, akik lovagoltak most. :D Attla lett Joe, Amin lett Charles, Lenka lett Sherryl. Jo volt.

Nah, most csak ennyit akartam megirni.

 

Papa!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr151303780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása