Hojjehujj!

Pont veget ert a rendelkezesre allo hely a cimnel a pont utan. Kicsit jo voltam. :D

Gondoltam irok, mert mar reg irtam, de ezt mar leirtam a cimben... Mostanaban nem tortent semmi kulonos, csak annyi, hogy vegre elkoccoltak a kolkok. Most mar vidamsag van, meg lazulas... A futoiskolasok meg megjottek mar, meg hozzank is jonnek a gyerekek par napra. De mar nem olyan nehez a melo, szal kiralysag van... 7fon elgyalogoltunk a pub-ba.kb 2 ora alatt oda is ertunk ugy, hogy megalltunk a benzinkuton meg a banknal is. J kis tura volt... Volt par resz, ahol paraztunk, mert azert full sotet volt, es az erdoben mentunk, de jo volt. :DHazafele meg Greg autojanak a csomitartojaban jottunk... Jo volt... :D

Most mar az is jo, hogy kesobb kell menni dolgozni. Jo aludni tovabb. Ma is volt olyan, hogy 6:50kor felkeltem amgamtol, ahogy szoktam,e s rajottem, hogy meg van masfel oram aludni, es visszaaludtam. Jooooo volt. :D

Youtube-ra irjatok be ekresobe, hogy surfin' bird. Kidob majd egy szamot. Vmi livingtones az eloado. Hallgassatok meg, naggyon nagy. :D

Kene vmi jot irnom meg, de semmi nem jut most eszembe... jah, elmentek a gyerekek, es leszedtek a teniszpalyakrol a halokat... hat annyukat. Buzi zsidaj nepseg. De most komolyan, ez milyen mar? Nevetseges...

Jaj, meg a bankettrol nem is irtam, ami a kolkoknek volt vasarnap. Hat annyira nem volt veszes, mintha ketszer olyan veszes lett volna... Mi Silver lake-en mar kb 9kor, kicsit utana vegeztunk. Oszt mentunk at Chipinaw-ba. Ott meg volt melo rendesen... Meg a kolkok sem vegeztek. Vmikor 10utan, fel 11kor mentek el. Es akkor hoztak csak be kintrol a cuccokat... Monnyuk a Silve lake-i embereket mar hazakuldte a fonok korabban, mert felhuzta az agyat a tobbieken, hogy elleptek, es nem csinaltak meg a dolgokat, amiket kellett volna. Es minket hazakuldott, ok meg maradtak meg melozni.

Nah, most tenyleg kifigytam mar a temabol. Jah, meg megjott a bank of america-s katyam is. Penteken megyunk pia boltba venni rovidet emg ilyeneket... Kell a 7vegere majd. :D

 

Nah, most ennyi asszem. Majd irok a 7en meg, mert Zsuu nem nagyon fog valszeg. Jo, nem mi0ntha eddig olyan soakt irt volna. :P

 

Nah, udv Mindenkinek!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr471323924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása