ájrílilávnyújork

 2010.06.11. 14:59

...türüptürüptürüppp cccc.....

éééés megérkezett zsuu!!! juhúú. végre itt vagyok, és máris másnap reggel van. Röpke 24 órányi utazás kellett csak, hogy álomra hajthassam fejemet a földgolyó túloldalán. Most negyed óra múlva indulok, és belevetem magam NYC rejtelmeibe.

Tegnap este 9kor indultunk otthonról. 2körül anyáék kiraktak Ferihegyen, aztán ott tarháltam pár órát, és negyed10kor indult a repülő. 12 óra út, közben egy átszállás Dusseldorfban, aztán még pár óra bejutni Manhattenbe NewArkról, utána meg le Brooklynba.

Idő jó, bár esős, de leszarom végülis :D:D:D

Kicsit necc volt a határ, mert rosszul töltöttem ki a vízumos oapíromat, amit az országba való belépéshez kell leadni, de nem vették észre szerencsére (azért remélem, hogy utólag nem toloncolnak majd ki..), meg a táskavizitnél elfelejtettem bevallani, hogy hoztam magammal pick szalámit, de a röntgen kimutatta.. aztán azt hitték, hogy csempészek, és 300dollárt akartak fizettetni. asszem maradhattam volna közmunkára hihi

szállásra pár óra alatt ide is értem. aztán vacsi, meg pihi, mert kicsit fárasztó volt az út. Jó kis hely. Queens-ben van, szóval a 20 kiló cuccomat azért nem volt egyszerű lecipelni.

No akkor indulás van lassan, úgyhogy este jelentkezem.

kisssz

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr22074353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dakiniorsi 2010.06.11. 15:27:41

Szerencse h legalabb terroristanak nem neztek! :D Integetek neked, majd integess neha te is!

hev a vanderful halidej!

skie · http://www.flickr.com/photos/skieinc/ 2010.06.11. 18:26:06

a tekozlo Zsuzsa visszatert New York-ba. hf!

ZsuMiToZsu 2010.06.13. 03:42:33

jah, és kedden igazából mindkét telómon rajta volt a citromfa, csak azt hittem, h nincs... :D
T
süti beállítások módosítása