sziamiasztok!

Hat itt a Camp-ben mar nagyon a vegen jarnak a dolgok szamomra, mert Tomi ugye meg marad egy kicsit csipinoban. NAlunk a Camp Kennybrook vegetert, es ma egy uj CAmp kezdodott (Camp Haze), ami olyan gyerekeknek van, akiknak meghalt valakijuk szept 11-en. Szoval tegnap szepen elment mindenki haza....... es mi meg tegnap meg ma jol kitakaritottunk a CAmpet.. mondjuk roszabbra szamitottam, mert nem is kellett annyira meghalni a munkaban. A kedves oreg zsido fonok elhagyta a tabort... de elotte eleg sokat kevert meg, meg egy ket embernek elrontotta a tabor veget, csak a biztonsag kedveert.. Pl. 3nappal a tabor elhagyasa elott kirugott vkit, mert kinai kajat rendelt, es a gyerekek ettek meg. MEg ilyesmik. Volt par necces pillanat, mert a supportok kozul is ki akart rugni valakit, de aztan nem sikerult... vegul ugy oldotta meg, hogy nem fizet az embereknek a plusz munkaert (de azt mondta, hogy az a valasztas megvan, hogy ittmarad a srac, es dolgozik... csak nem fizeti ki.. rohej.)

szar meg, hogy elvesztettem a penztarcam, es sehol nem talalom.. mar mindenholk megneztem, mindenki atkutatta az osszes cuccom, meg a talalt targyakat is megkerdeztem....sehol nincs, pedig a szobaban volt........... egyszeruen csxak eltunk.. meg jo, hogy papirok nem, csak kb 80 dollarom, meg a kedvenc tarcam, amit Anya hozott Ausztriabol..... uuuhhhhuuuuu.......

Aztan most hogy a taborbol mindenki hazament, ugye hagytak itt cuccokat eleget, szoval annyimindent talaltunk, hogy gyozzuk majd elvinni.. mondjuk meg kene par felso, mert csak dolgozosok vannak, de asszem majd veszek is parat... de azert a dolgozosrucikat asszem itthagyom, mert kell a hely. Tegnap ossze kellett rakodni  a szobat.. hat nem volt kellemes.. rajottem, hogy elfelejtettem agynamut mosatni, miota ittvagyok.. hupsz. :D volt nemi kupac az agy vegeben mitne mondjak. fura is volt ugy aludni, hogy kivolt nyujtva a labam... de azert mara kezd visszaterni a regi "rend". De este sajna ossze kell kesziteni a borondoket.. uhhh nem hiszem el....

LAssan el kell kezdenem gondolkozni, hoy mit is akarok megnezni NY-ban, mivel holap lesz az uccso workday, es du, vagy este irany a City. ott aztan majd ugy beszeltuk meg emberekkel, akiket ismertunk meg, hogy talakozunk, aztan jol elmegyunk bulizni.. kivancsi vagyok. MEg van egy ari srac is, akivel fogunk talizni, meg lassan az egesz support atszivarog a szallasra. (mert holnap csak 4en vegzunk, a tobbiek pentek, meg jovo 7fon jonnek). Adig mi meg jol felfedezzuk NY-ot.. attol felek, hoyg kicsit tul expensive lesz a dolog... de majd probalok vigyazni.

MA talaltam az egyik furdoben, vagyis konkretan a wc-ben egy kis egeret.. kicsit bele volt fulladva.. :D le is fotoztam, hogy bekuldhessem, mint legjobb tabori pillanat. TEgnap meg csomot swimmingpooloztunk, nagyon jo volt, mert hihetetlenul meleg van. le is egtem (szokas szerint). aztan estere szerveztek egy kis osszejovetelt a fiuk, akik joban vannak a szomszeddal, es atmentunk inni, meg csinalt szteket, meg a quadjaval mentunk.. Par fiu tudta vezetni.. jo volt a full sotetben.. meg lattam 2 hullocsillagot is, hah.

Tabor vege nap: mar nagyban szomorkodtam emiatta nap miatt kb 3hete.. szoval keszultem ra, hogy rossz lesz. Mar szombaton mindenhova elvitem a fenykepezomet, es mindenkivel csinaltunk fotokat. Meg vasarnap is. Meg gyorsan mindenkivel beszelgettem, csak a ket legfontosabb emberrel nem tudtam dulore jutni persze..(marmint szamomra fontossal). Aztan uccso este nemhogyparti lett volna, vagy valami, hanem volt egy ilyen bucsubankett, ahol a support staff persze nem vehetett reszt!!!!!!! (de azert odamantunk, de ez qvara diszkriminalo volt..), es azutan mindenki be volt osztva ejjeli ugyeletre, hogy ne menjenek ki inni... szoval uccso este ugy ahogy volt szar volt... aztan vas reggel nekunk 7kor kellett kezdeni.. mert ugye mindenki pakolt (400ember ment el), es szemetet kellett szedni a foldrol egesz nap.. mondani sem kell, hogy szamomra az milyenm volt. Gyorsan mentem a fiuoldalra es megkerestem mindenkit, es adtam nekik ilyen kis ajandekot, amiket csinaltam, meg elbucsuzas, meg ilyenek. Aztan, mikor a kissebb fonok jott, akor o mar csak mindig rohogott sztem, mert tudtam, hogy nem leszunk kepesek hardworingelni, csak miutan elmentek.. Aztan szepen lassan elszivargott mindenki.. Es nem is volt olyan rossz erzes.. pedig azt hittem, hogy besirok majd. De rajottem, hogy mar az elmult hetekben kiszomorkodtam magam, meg a fontosakkal meg fogok talalkozni NY-ban, kivetel eggyel, de o meg ugysem akarna velem... de ez long story most. Estere nagyon ures let a camp. De mentunk a szomszedhoz, ugyhogy jo volt. JAjj, es majdnem elfelejtettem, hogy ugye volt a kedvenc kis haus-om, amiben az ari kisfiuk latak, es olyan aranyosak!!!!! Ugy sajnalom, hogy nem jovok vissza, mert mindengyikuk visszajon jovore, es mindig kerdezgettek.. meg egy polot alairattam veluk. De majd megszerzem aaz imelcimuket, es irok nekik.. tiszta arik kb 9 evesek, es mindig spanoltunk. CSinaltam is veluk par fotot.

NAh vegulis annyi, hogy nagyon hianyzik a tarsasag..  es el sem tudom kepzelni, hjogy mar vege...  uhh, de most teljesen mas lesz minden. Felporognek az esemenyek majd asszem!!!! Nah ha tudok valahol netezni, akkor majd probalok bejelentkezni ide is, de nem igerem.

Szoval mindenkinek koszonom, hogy irt, meg olvasott, es uzenem, hogy mar nem sokaig kell birni nelkulem!!! szoval legyetek erosek :D:D:D!!!!

Kinek puszi kinek se, de mindenki vegye magara az inget!

zsuuu!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr581316433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éviszííí 2009.08.18. 19:04:12

Szia Zsuszikáám!
De jó neked, csak most kezdődik igazán a "buli"! Csinálj ám sok képek, had fájjon a szívünk! :) Mostanában nem voltál msn-en, pedig vártalak ám...
Mikor is jössz haza pontosan?
Jó ámerikánáfelfedezést, s vigyázz magadra!!!
Pusszcsi: É.
süti beállítások módosítása