SAMU 11. SZULETESNAPJA

 2009.08.03. 04:32

ahh, sziasztok! zsuuu vagyok. Elsosorban DRAGA KIsKutyamnak ajanlom ezt a megcimzest! KErem a kozeleben eloket, hogy szivaskedjenek atadni osszes szulinapi jokivansagomat vagy puszi (szajra..) vagy simogatas formajaban. TEhat: BOLDOG SZULATESNAPOT SAMUUU!!!!!!

Egyebkent. NAh nem emlekszem, hogy mi is volt az uccso, amit leirtam.. asszem tan day offomon volt. NEm is emlekszem, hogy mik tortentek. CSak ugy folynak a napok, mintha meg sok volna beloluk. Pedig egyre kevesebb.. Meg nem akarok menni pedig.

Mindennap esik mostansag. CSak reggel nem, pedig, ha akor esne, akkor late sleep lenne.  Minden nap kevesebbet alszom, de nem panaszkodaskeppen mondom. Mondjuk a tegnapi 4ora nem volt kellemes, mert most kicsit faradt vagyok, de nincs kedvem aludni. SZoval fenn szoktam lenni es dumcsizunk, vagy ha tobbiek nem birjak mar, akkor kedvenc foglalatossagomnak hodolok: arts and craftolok.. mindenfele karkotoket, meg mindenfeleket gyartok.. minden szunatben oda szoktam menni.

A trouble-met a hajvagas miatt kezdik elfelejteni, mert az oreg fonok tegnap le Honey-zett ujra. DE mar vannak uj kuncsaftok... vagyis lesznek. 

NEmnagyon porognek az esemenyek.. ami porog, azt meg hosszu lenne leirni, meg uncsi szamotokra, mivel a camp eletet nem szoktam taglalni. A lenyeg, hogy jol mennek a dolgok., es szeretek itt lenni. (eltekintve persze a munkatol.. de ez alap.)

TEgnap este 10kor kirugtak egy sracot... fel ora alatt el kellett hagynia a tabort.. kisse durva volt.. es mindez azert,m mert azt a hulye ujjal mutogatos,meg vallba veregetos jatekot jatszottak.. es a gyereknek nem tetszett, es anyunak mondta, anyu meg moondta a fonoknek, a gyerek meg a talentShown fellepett, utana rogton behivattak az office-ba, mondtak neki, hogy nagyon szep eloadas volt, de muszaj kirugnunk..... ennyi.. meg csak 6embert rugtak ki. Most mindenki fel.. mert tavaly 25ot.

Amugy a legkedvesebb ember ma hajnalban elment haza.. annyira szerette mindenki (Egy oriasi feka, de a vilag legkedvbesebb embere..) es fel is keltunk egy lannyal hajnal5kor elbucsuzni tole.. MAr igencsak tabor vege hangulat van..

NAh ennyi mara. Bocsi, hogy nem volt vicces..

Tomi meg nem foglaltuk le a szallast SF-ban, de ha igen, akkor majd irok. AMugy tenyleg Ti is kivalaszthatjatok, ha akarjatok.. esetleg..:D

nah puszi csa!

Es SAMU I LOVE YOU!!!!!!!

zs

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr931284313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katttt 2009.08.03. 14:29:09

Nekem az volt az első mikor tnap kiléptem a házból, hogy megköszöntöttem a dögöt:D:D
És megemlékeztünk a tavalyi patryjáról is. Kár h idénnem lesz... De majd szepemberben bepótoljuk :)

skie · http://www.flickr.com/photos/skieinc/ 2009.08.04. 12:01:06

Hat en nem kosziontottem meg, mert meg mindig nem tertunk le a hadiosvenyrol. Ellenben postolok egy kepet a feregrol:
img169.imageshack.us/i/samu.jpg/
süti beállítások módosítása