zizz

 2010.06.23. 00:05

Mint mondottam volt, ha lesz vala internetkonneksön a gépecskémen, akkor leszen a blogocskára is írvaja. Ez kérem bekövetkezett. És rájöttem valamire: eddig is volt net a gépemen, csak nem próbáltam ki, hogy van-e rajta… no de odase nekije – most van. Csuhéjj

Először az élőflóráról. A homo sapiens, mint a legelterjedtebb élőlény van jelen – egy négyzetlábnyira körülbelül kettő-három példány jut csúcsidőben, amit 7:30 Am-től 11:30 Pm-ig számítunk. Elkerülni őket lehetetlen. Szerintem osztódással szaporodnak. Nemsokára valószínűleg sáskajárás-szerűen fognak túlszaporodni a terepen. A nemzetiségek vegyesek – mind származás, mind szín, mind pedig nyelv szerint. A különleges példányok csekélyebb értelemmel ellátott emlősök és szárnyasok sorában vannak, mégis őket emelném ki. Az utóbbi 4 napban látottakat említem: hódok, denevér, amerikai mókus, kígyó és kolibri. Növényvilág az meg asszem csak engem érdekel. De lehet kérdezni. Hö

Egy történet: van egy szer, amire azt hittem eddig, hogy nagyon erős és mérgező. Otthon tán a hipó a megfelelője. Nos ma rá kellett jönnöm, hogy ez egy illatozó lágy nedű, ami akár emberi fogyasztásra is alkalmas – ahhoz képest, amivel ma találkoztam. Barátosnémmal majdnem el sikerült pusztulnunk ennek a szernek a hatására, mire rájöttünk, hogy ez nem az, aminek mi hisszük: de addigra már összesírtuk magunkat, úgy mart. Én még mindig érzem a légzőjárataimban. Azért örülök hogy látok – még…

Ma örvendetes nap volt – sok ímélt kaptam – hozzátenném, hogy a sok ímél a tegnapelőtti kevésbé örvendetes napnak volt köszönhető, amikoris nem kaptam levelet, és muszáj voltam mindenkinek én írni, hogy mi is van-e. No de sebaj, akkoris ápprisiételem.

to be continued….

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr52102511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása