Sziasz mindenkinek!!!!!!!
NAh hat vegre megtalaltam a megfelelo pillanatot!!! Ujjjongjon mindenki, mert EN iroCk, vagyis ZSUUUU!!!!! csuhejjjj!!!!!
JAjjjj, de sok minden tortent, es jjaajjjj, de sok ido telt is el.. Most vegigolvastam mindent, es meg nem is akarok ledolni a szekrol, szoval gondoltam irok.!  Egyebkent eddigi kifogasaim tokeletesen helytallnak (mar nem az, hogy igen, lusta voltam..), hanem, hogy nem volt ido, meg hely a gepteremben, meg satobbi.. (that's true!!!!), you know??!
Okes, asszem rendeztem a bocsanatkeres helyetti reszt.. haha.  sajna nem fogok mindent leirni, mert tul sok dolog volt mar regen, meg nem akarok gondolkozni, mivel most ertunk haza a staff partybol!!! (ahol mellesleg a kaja ingyen volt, de EGY darab 3decis sor 5$) szoval ittam is egyet (amit persze nem en fizettem..) jah, de a kancsos kola az ingyen volt. MEg a cigivel is sporoltam. Mar nem szalakban merem: szivtam 4 slukkot. :D
Nah mult7, vagy ilyesmi VOlt egy day off, amikor el akartam menni at Tomiekhoz, mert ugye akkor volt, jhogy nem tudtunk talizni egesz heten, es hat ugye nekem jobban hianyzott o, mint en neki (mert o at tudott volna biciklizni..) en meg gyalog elindultam. Persze faszan kineztem guglimapszbol, hogy merre kell menni. Az ut 10 miles volt (=16 kilometer csak oda) haha. NAh indulas elott bementem szolni az amerikai anyukaimnak (akik 4en vannak) ok a nurse-ok. es hat kaptam az osztast, hogy mit csinaljak, meg mit ne, meg hogy ha odaertem, es meg nem vittek el az ufok, akkor fel kell, hogy hivjam oket. Oksa. Mentem jo sokat.. aztan vittem magammal telcsot is es irtam Tominak, hogy feluton vagyok, de kicsit eltelt az ido.. szoval megbeszeltuk, hogy ez aznap megsem fog osszejonni. Aztan inkabb elemntem egy "kozeli" (haha) tohoz, es megneztem. Az uton egy csomot mentem egy fout szelen.. hat meg kell hogy mondjam,. hogy rosszabb, mint Romania.. undorito. MEg a "kozeli" to is fertelmes volt.. de az erdos reszek gyonyoruek!!! szedtem is egy csokor viragot a nurse-oknek. Elso utam hozzajuk vezetett, mikor megjottem. Aggodtak is rendesen, mert du4ora volt, es azt hittek, hogy eltuntem. De arik, mert egy hetig kinn volt a csokor. Azota mar ravezettem az egyikuket a FaceBook rejtelmeibe, meg mindennap naluk lebzselek..(meg elotte is az volt persze) :D MEg ma kaptam egy I <3 NY-os polot a kedvencemtok (KAren). MEg a fianak lenyirtam a hajat.. szoval jo dolgok vannak. Oh, hajnyiras tema.. kesobb. Szoval ez volt mult penteken.
Aztan nem tom.. 2 embert nalunk is kirugtak, de azert, mert ittak egy kocsiban egy masik taborban...
Nah asszem uj bejegyzest kezdek.
Egyebkent valogattam ki egy sok sok  kepet, amiket valahova majd felteszek!
paaapaaa
zsuucska

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr771274915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása