muszaj irnom

 2009.08.19. 22:17

Megint itt vagyok!

 

Kifelejtettem az elozo bejegyzesbol egy dolgot, merg tortent azota par dolog...

Amit kifelejtettem: van itt a taborban ilyen allatsimogato vagy nemtom mi. Volt ott minden: kecske, nyul, liba meg ilyenek. A hangsuly a VOLT-on van. Legalabbis a kecskek teren. Ugyanis le lettek vagva. urva volt. Tegnap este erkezunk vissza vacsira a konyhaba, oszt latom, h Robert vmit nagyon ugykodik az 1ik mosogatonal. Odamegyek, es latom, hogy epp a nagyobb kecske fejet pucolja nagy erokkel... Kerdem, hogy hat ez mi, meg hogy onnan van-e az allatsimogatobol. Oszt igen, onnan volt. :D Ma meg fozott a fonok vmi cuccot, es raraboltunk kicsit Aronnal, es lehet, hogy a hus az a kecske volt. :D

A masik meg: megerkeztek az emberek Silver Lake-be... hat avnnak erdekes arcok. Akad par, akikkel hogyha ejjel az utcan talalkoznek, inkabb atmennek a masik oldalra... :D Meg allitolag olyan is volt most ebednel, hogy osszeverekedtek a kajaert... Akkor epp nem voltam kint. Erdekesek, nah....

Nah, ennyit akartam, most lepek.

 

Papa

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr341324361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása