jelentkezek

 2009.07.15. 17:29

Hola chicas y amigos!

 

Mar oly reg irtam, hogy el is felejtettem, melyik nap mi tortent velem. Szal igy osszevissza irok mindent, ahogy eszembe jut. Multkor votl jofajta suti. Megettem kb 15 szeletet. Folyton azt toltam arcba. Jofele volt... Meg tegnapelott is volt jofajta suti. Azt is toltam sokat. :D Tegnap szijjement a melos cipom. :S Sucks. Es tegnapelott voltunk wal mart-ban, es nem vettem. :S Helyette vettem teniszutot 14 dollarert. Es igy mindig tudunk teniszezni, amkior akarunk... Szal jo. Holnap meg tenyleg elzarandokolok woodstock-ba. Legalabbis a dolgok jelenlegi allasa szerint ugy nez ki. Es most talan ossze is fog jonni...

Egyebkent ittt mostanaban nem torteni semmi izgi. A fekak fikazzak a jo zenet, en meg visszafikazom az o szarjukat. Ennyi. :D Egyebkent meg mindig kitalalnak valamit, hogy nehogy legyen normalis hosszusagu szunetunk... Olig buzik. de azert tuleljuk. Es mar minnya vege. :D Meg a wal mart-ban vettunk sort is. Sikerult megtalalni a legolcsobbat. eleg tarhas, de jo azert. mar kene egy kis Soproni vegre... Vki kuldhetne postan. :D Meg a wal mart-ban az a zsir, hogy tok sok ideig vissza lehet vinni a cuccot, amit vett az ember, ha nem kell neki, vagy nemjo vagy valami. Es visszaadjak az arat. Multkor az egyiptomi srac vitte vissza a bakancsot, amit vett, mert elcsuszott benne a konyhaban, es nem teteszett neki. Es visszaadtak a zset. Csak oda kellett menni a customer service-hez, es adtak is a kess-t. Meg amikor visszamentunk, akkor ott volt epp az asztalon egy rubik kocka. nem birtam megallni, hogy ne rakjam ki. :D Csak ugy lesett az eppen ott dolgozo ember, hogy ki tudom rakni. :D Meg azon gondolkodtam, hogy azt miert vihettek vissza? Nem volt hozza leiras, es a kis amcsi kolok nem tudta kirani? vagy mi? Mert kulonben zsirjo kocka volt. Bolti allapotban ugy forgott, mintha be lett volna szilikonozva. Tetszett... Jah, meg most is voltunk ott a customer sevice-nel, es az ott dolgozo sranak ilyen rozsaszines narancssargara volt fesve a korme... Vajon buzi vagy buzi?

 

Nah, most asszem lepek. Suppedek egyet ebed elott. Megint grill cheese lesz kaja. Nevetseges az a tap. Semmi ertelme. Ha lenne benne egy kis sonka, akk jo lenne... De igy... Bloeee..

 

Nah udv Mindenki!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr611247850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuMiToZsu 2009.07.16. 01:57:55

jajjj, Tomi ne is beszelj az etkekrol...
Egy heten egyszer kell a konyhan dolgoznom, az ma este van, mert ilyen kinti kaja van ilyenkor, es utana kell segiteni osszeszedni a cuccot.. De ennyi is sok! Ma masfel cup-nyi fagyit toltam be, mert a konyhasok ki akartak dobni az orias bodon jegkremet..NAh orulok, hogy nem a konyhan dolgozok...
zs
süti beállítások módosítása