"yes! noooooooo! maybe" :D

 2009.06.28. 21:15

 

Aloha!

 

Feltoltottem iwiw-re a kepeket, amiket ide szantam. Hogy oszinte legyek, feltoltottem ide, de lovesem nicns, hogy kell megnezni oket. :D Szal iwiw. Van egy kulon kis album neki. 

Ma szijje lettunk osztva a ket konyha kozott. En ott vok, ahol tavaly voltam. Szerencsere jo arcokat raktak oda mellem a konyhamba. :D Szal nem lesz gond. sak az a baj, h mivel en mar mindent vagok a temaban, ezert mindenki engem kerdez. Jo, ez nem is baj, de a fonok kitalalta, hogy en fogok maradni segiteni neki vacsi utan csinalni a panirozott csirket. hat mondom fasssza. De mind1, legalabb en leszek a honap dolgozoja. Vagyis lennek, ha lenne ilyen... :D Jaj, emlekszem, amikor Sanyival jeloltuk magunkat a honap dolgozoja cimre az epcos-ban... :D Mokas volt. :D

Tegnap meg mostam. van ilyen szarito gep. Megszaritja a ruhakat. Nem kell teregetni. Tokjo. :D Kevesebb melo van vele. :D Mar csak arra kene talalni vkit, hogy elvigye es berakja a mosogepbe meg a szaritoba a cuccot, utana meg hozza vissza a red square-be. :D Majd kitalalok valamit... :D

 

Nah, most ennyi. Szal kep ugyben iwiw, nem blog. Meg majd meg egyik csajtol elkerem a kepeit, neki is van par jofajta. majd toltok fel azokbol is.

 

papa!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr531214276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása