nyue

 2009.06.28. 03:02

 

Ahoj!

Toltottem fel par kepet. Nemtom, hogy lehet megnezni, de nezzetek meg oket! Meg a polomrol meg a zsidoskodasrol nincs kep, de holnap lesz arrol is.

Zsuu: Azert nem rtam meg a day off-rol, mert nemtom, mikor lesz meg. A tali meg jo lenne, csak nemtom, mikor. majd meg megkonzultaljuk ezt is!

Most meg megyek a laundry-ba (csak hogy enis hasznaljak neha idegen szavakat is :) ) a kimosott ruhaker.

 

Papa!

Majd holnap irok!

 

Szerk: toltottem fel par kepet a zsidulasrol, a polomrol, meg a gorkorizasrol is 1et. A hajamon nem kell meglepoodni. :)

Szerk. 2.: Most meg epp Borat-ot nezunk. lol :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr291212882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dany The Girl 2009.06.28. 10:59:38

Jól elrejtetted azokat a képeket! :) Ha valaki megtalálta őket segíthetne... Egyébként épp úton vagyok Sopronba, valahol Dunaújváros után egy napraforgókkal teli föld mellett gurulok...lassan, nagyon lassan...

celícia 2009.06.28. 12:47:07

Örülök, h nem csak én nem találom a képeket! :o)
Tomi, magyarázd el, hogy találjuk meg!
Bocs, Zsuuu, h nem téged kérlek meg, de gondolom te úgyse tudod! :o)

Habeas 2009.06.28. 15:00:23

Nah üdvözlet részemről is!
Először a képekről: per pillanat én sem találom őket, de mentségemre legyen mondva, hogy meccset nézek :P
Örülök, hogy ott messze sem okoz gondot ürügyet találni az ivásra - nem is lennék boldog ha eltunyulnátok :D
Végezetül, mivel nem rólam szól ez a blog, be is fejezem.
Írjatok!

ZsuMiToZsu 2009.06.29. 01:52:44

Hahaa.. meg sem probalom megtalalni a kepeket.. Igen, termeszetesen Zsuu vagyok....
paaa

aliasdoki 2009.06.29. 06:44:53

Orulok, hogy zajlik az elet. Egyebkent ti a gyerekekkel mennyire talalkoztok? Az eso itt is durva. mikor futunk ossze?Ja egyebkent meg egy cimmel meg adosod vagyok Tomi. 55th Street es Broadway sarka. McGee`s-nek hivjak a helyet. Es nem pont ugyanolyan de a keszitok szerint A Bart errol mintaztak. A bloghoz meg gratula eddig faszan csinaljatok meg mar most kb 15szor annyian olvassak mint az enyemet ami majdnem egy eves. :D Kepeket toltsetek fel minel hamarabb foleg Tomi koserizalasa erdekel. :D
süti beállítások módosítása