ma

 2009.06.18. 19:39

hellouu!

Nah Tomikam, hogy vagyunk ma, ilyen szep esos idoben?? en kisse vizesen. REmelem NMektek is ki kellett menni dolgozni.

Rajottem, hogy csipinoo jobb hely lehet.. ma megtudtam, hogy itt nagyon szigoruak a pialas teren.. tavaly nem egy embert rugtak ki.. csomoszor szondaztatnak is.. szep vilag...

Egyebkent most aszontak,hogy szunetem van, csak nem ertettem, hoy meddig.. ugyhogy lehet, hogy mennem kene.. :D

Lenyeg, hogy mar van villany a szobaban, es megtalaltuk a sutiraktarat..hahah!!!

papapaaa

zs

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr181193961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.U. 2009.06.18. 20:42:31

Zsuuu én együttérzek veled...egészen holnapig:) De már majdnem egy hete nem ittam. Azért játszd ki a rendszert valahogy;) Szerintem a mókusok a gyenge láncszemek...
süti beállítások módosítása