Haliho!

 

Gondoltam, bejegyzek. Tortent par dolog a 7vegen. A kolumbiai sracot kirugtak a taborbol... Eleg erdekes a tortenet... Nem is akarom nagyon reszletezni, de a lenyeg az, hogy kevert mindenki, aki mexikoi. Elen az 1ik buzi sraccal. Meg perszel Delmanak is nem kis szerepe volt. O volt monnyuk a masik foszereplo ANdreason kivul. Megszivta szegeny srac kulonben... Mert itt a taborban nem is akartak kirugni, de ertesiteni kellett a CCUSA-t, ahol pedig azt mondtak, hogy ki kell rugni, mert rossz hiruket kelti, ha nem... Szal erdekes... Ricky meg monnyuk okkal volt kiakadva az emberekre, mert mondta meg nyar elejen, hogy ha vmi gond van, akkor hozza menjen mindenki eloszor, ne MIchael-hez(o a tabor fonok). Kaptunk is tegnap egy hegyi beszedet, hogy csalodott sokakban, meg hogy miert nem hozza mentunk, es meg lehetett volna oldani, meg minden. De ugye a buzi gyereknek kellett egybol futni a Michael-hez... Szal gaz. Nah mind1.

Tegnap meg vezetem a konyhai pick up-ot. Jo volt. Tetszett. Majd rakok fel rola kepek is vmikor, ha lesz... Tegnap este meg voltunk wal mart-ban, es vettem vegre melos cipot. 13 dollarert. Remelem, ezt az 1 honapot azert kibirja majd...

Ma meg durva voltam. Teniszeztunk sokat. Futkaroztam is, mint a mergezett eger a labdakert, meg jol is toltam, nah. Jo vagyok. Ennyi. :D Es jatek kozben meg elkezdett esni az eso. Ekkor meg elmentunk konditerembe. Tul sokat nem edzettem, de egy picit azert igen. Valahol el kell kezdeni... :D Most meg mar nem is esik az eso, es merges vagyok, h fel orara minek esett, hogy ne tudjunk tovabb jatszani... nah mind1. Jah, meg ma tokjo volt dolgozni, mert nem volt Alan. Tokjo volt a hangulat, senki nem dilizett, nem kiabalt meg semmi. Szal jo volt. De holnap mar lesz sajna... Meg volt egy kis aramszunet is ebed utan. Faszan vegeztunk volna idoben, erre jon az aramszunet... OSzt gep helyett mosogattunk kezzel egy darabig, meg atvittuk a cuccokat a masik konyhara, es ott geppel el lettek mosva. Kozben meg fagyit ettunk, hogy nehogy elolvadjon az eppen nem fukncionalo fagyasztoban. :D

 

Nah, most mas nem nagyon jut eszembe. Majd meg irok a heten. Jah, penteken meg megyek vert adni.

 

Udv,

T

 

(es most nem felejtettem el sorkizarni :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr961274875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása