majdnem egy honap.... zs

 2009.07.11. 01:54

hajj!

MA eszmeltunk, hogy mar majdnem egy honapja itt vagyunk. NAgyon durva.. huu.. es meg 2 honapot maradunk. ez mar derek teljesitmeny. es ma fogunk masodszor talakozni Tomival. Es most sem a kocsmaban.. hat ez lehuzo..

NAh kepzeljetek, hogy porognek az esemenyek a gyerekeknel. tegnap volt KArnyeval, ma meg Olimpia.. A karneval fasza volt, mert mi is kiprobalhattunk mindenfele jatekokat, meg dolgoznunk kellet volna kozben, de persze ellogtunk.. haha. meg most extra suti volt, mert necsak a sima hizlalo sutit adtak, hanem rakenhettunk ilyen mogyorokremet is (persze 5centi vastagon..) szoval ujjabb plusz1 kilo.. :D meg volt hazasodo lehetoseg is (a konyhajtoban volt ilyen Vegas jellegu alomeskuvo..) szoval meg is hazasodtam.. sajnalom Andris, de Dmitry a ferjem lett..  :D de azert teged szeretlek am!!! <3 jajj, van akinek 4 ferje, meg egy felesege is lett.. :D

NAh ma meg day off volt, szoval tegnap ivas. Visszafele nem fertunk be a vanba, igy "sajnos" ott kellett maradni meg fel orat.. raadasul a cigitarhalos gyerek nekemadta a sajat cigijet!!!! (pedig mindig csak lehuz..) multkor mondtuk neki, hogy ez az uccso, de aztan latta, hogy meg 3szor kimentunk, szoval nezett csunyan.. de nembaj..szijja maset. amugy lealltam, mert elfogyott, es nem veszek.

JAjj, itt a taborban meg jarvany van.. mindenki beteg... de en mar kigyogyuloban vagyok szerencsere!!! multkor vettem egy csomo fulbevalot! 9dollarert 15parat!!! megerte.. meg vettem polot, meg gatyot is,, de mindegy.

Asszem most ennyi. menek levagom egy csaj hajat.. mert aktualis fodrasz letem.. :D mar egyik sracnak vagtam festettem, egy csajnak meg egy sracnak meg vagni kell, meg sajatomat is fest vag.. szoval van dolog.. :D de szeretem csinalni!

Nah paa mindenkinek! Jah, es egesznap a szinemen dolgoztam.. le is egtem picit! dejo volt!! es 11ig aludtam!!! vaaaa. meg furcsiztem a medenceben, pedig nem, is tettem le az uszovizsgat. haha.

JAh, es rossz hir, hogy kirugtak egy embert a taborbol.. szoval elkezdodott a szoras....

nah papuszipaaacsaaa

zs

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr491239786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása