hajjj. Jah zsuu vagyok. haah!! vagy felismertetek mar a betuimet? :D

Szoval ez a mai nap a day offom!!!!! Kisse most szar ugy, mert eddig sutott a nap, de most elkezdett esni az eso, es 10percenkent jon egy vihar! Bassz, pedig barnulni akrok! Fucking rain!!!! nem hiszem el. MEg menni akarok erdobe setalni.. jajjjj neee. momst nagyon zuhog. :( :( :( :( :( :( meg jobban... :( :(  mar befolyik az internetterembe.. bassz es hideg is van! vaaa

Jah, kepzeljetek, hogy itt fel3van, es en meg pizsiben csattogok!!! Ql ez a feeling! nagyon birom...

Nah meselek tegnap esterol. Szoval dilemmaztam, hogy kimenjek, e vagy kinnmaradjak e, vagy mit csinaljak.. aztan eldolt a 1x-edik sor utan, hogy bennmaradok inkabb, es nem megyek haza a busszal este. Szoval jo kis party volt! Rodhadt sokan csinaltak overnightot tegnap, szoval volt tarsasg, cSak nem maradt senki magyar, meg a suppotstaffbol sem seniki.. de vegul 2 sraccal jol elvoltunk.. de tudtak, hogy van baratom... :D Mindenki sakal reszeg volt persze.. meg sorpongoztunk is, csak itt beerpongnak hivjak!!! :D

Nah aztan akik mondtak, hogy van foglalva szoba a szomszedos motelban, meg megbeszeltem, hogy ott aluhatok, azok persze eltuntek (meg eszembe sem jutott, mivel en azt sem tudtam, hol a hotel..) szoval egyszercsak eszrevettuk, hogy senki sehol, ugy 3korul.. es akkor 3an, meg egy feka, akirol fogalmunk sem volt, hogy ki elindultunk szobat keresni, hogy aludjunk.. tudtam, hogy nem lesz jo vege, dehat nem volt mit tenni.. gondolom zart a pub.. Bekopogtunk a szobakba, ahol tobbi staff lakott, persze sehol nem volt hely (a foldon sem!), igyhat foglalni akartak a tobbiek (en mondtam, hogy inkabb kinnmaradok, vagy elemgyek inni reggelig, mert 120 dollar volt egy..) szoval nem foglaltunk.. aztan vegulk beeengedtek valahova. Lefekudtunk a foldre, de kb egy embernek fel negyzetmeter helye volt. Nem baj, azert elaludtam.. csakhogy egyszercsak az egyik srac kiakadt es kidobott minket a szobabol.. nah akkopr mar rossz volt. Foleg, hogy nem keves volt a szesz bennem es nem voltam tul jol.. (mondjuk nem ittam magam ronggya, mert nem voltam masnapos, csak azert par sok sor, meg vodtka, de csak egy). Lenyeg, hogy vegul egy masik szoba betarhaltuk magunkat, es ott el is fertunk, meg meg fizetni sem kellett, es meg haza is hoztak ingyen! igy hat tuleltem elso (es sztem uccso) overnightomat!!! Funny volt, csak expensive, meg nem tudtam azokal lenni, akiket meg akartam ismerni. MA meg mindenki masnapos.. hahaa.

Nah de azert megfekudte a penztarcamat ez a buli.. TOmi neked mennyi volt a legdragabb ested eddig?? ha megmondod, akkor en is leirom.. szoval mostansag nem fogok kijarni asszem..

Es most sut a nap..

It's time to go Sou! (marmint igy szolitanak itt, mert ugye a zs betu kiejtesere nem kepesek..)

paaaa mindenki!!!!

zs

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr641225200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása