vegre!!! I'm ready!!!!

Nah hat mar regota tervezek irni a korulmenyekrol, de eddig nem jutottam el.. Most itt az ido!!! HAt az ido vegre szep, es a munka meg meg mindig sok.. DE ma mindent kitakaritottam jol, es ezert ezutan nem kell majd annyira.. Gud vorker vagyok!!! es ma ram mosolygott a fonok vegre..!! aki egy gombre hasonlit.. haha. a fiuk BuciMAcinak hivjak.. :D A konyhan egy nagyon durva neger arc a fonok.. semmit nem erteni abbol, amit mond.. Nehe bejon a kajaldaba, elkezd kiabalni vmit, erre mindenki felugrik, meg fut, meg megy, meg csinal mindnefelet, csak a magyarok maradnak, es neznek, hogy mivan????  de azert jo arc..

A kornyek szep, teli van erdovel minden.. Sok amokus, meg Andris, marmint Tesom: LATTAM EGY VIZI OZET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pont ugy nezett ki, mint az iwiwes kepeden!!!!! el sem hittem.. :D

Tomi Neked is van valami, amit elmondanek: emlekszel meg a Hirschlerre???? es a fonokre???? Nos az itteni fonok szerintem az o amerikai alteregoja.. Bassz, ezt nem hiszed el.. Meg a kinaezete is olyan.. CSak itt LAndman-nek hivjak, nem Hirschlernek.. Szoval kepzelheted, hogy mi van.. Es nekem kell tekeritani az irodajat.. allandoan magyaraz, meg minden..

Egyebkent meg mindig nincsenek itt a kolykok, de mar vagy 120fos a staff. Vannak azert mas orszagbol is. A kedvenceim a Puerto Ricoiak.. jo fejek, tanitom oket magyarul szamolni.. meg van egy szlovak, meg 2 lengyel, meg egy orosz. meg meg sokan..

Szerdan lesz day off, de meg nem tudom, hogy mit csinaljak.. szerveznek raftingolast, de azt mondtak, hogy nem tul jo.. a magyarko meg persze inni akarnak menni Montiszelloba.. meg eldol.

JAjj az a baj, hogy mindig nap kozben tervezem el, hoigy miket irok majd, es most meg nem jut eszembe semmi..

A lenyeg, hogy tegnap az uj 7 dollaros Tunderkiralykisasszonyos oramban furodtem, es nem, romlott el. Egyebkent ra van irva, hogy Japan minoseg, meg ilyesmi, de ala, meg hogy made in china.. szalk ennyit a japokrol.. de azert birta a vizet..:D

NAh most ennyi, mert megyek, hatha lehet valamit jatszani.. ma roplabdazni akarunk.

JAh, es megvolt az elso suti nelkuli napom (de fagyit azert ettem.. :D)

Tomi par dolog: mikor lesz day offod? Ha tudod elore, hogy mikor mentek ki vhova, akor szolj, es megszervezzuk a kocsma dolgot.Vagy csinalhatnank vmit, ha egyszerre lesz day off, mert allitolag, ha itt lesznek a kolykok, akkor nem szerveznek nekunk semmit.. Es az utazas?? a tobiek nem fognak arra jonni, mint amerre mi akarunk szerintem. TE talaltal valakit?

akkor udv mindenkinek!! Es irjatok!!!!

paaaaaaa

zs

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr241202427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuMiToZsu 2009.06.23. 02:04:07

Haliho! Nah, a holnap jo a pub-olasra! Tudok menni! Szal gyere Te is! Es irj lecci mindenkeppen, h elolvastad, meg hogy jossz! Papa

ZsuMiToZsu 2009.06.23. 19:07:27

nah irtam Gmailra.
paaaa
süti beállítások módosítása