zsuuu a foldnek

 2009.06.18. 00:01

szia mindenki.

Borzalmas ez a billentyuzet... NEm tudom megszokni.. Most jutok vegre eloszor gephez. DE mivel 10perc mulva vacsi, ezert nem hiszem, hogy regenyt irok. De majd csak eljon annak is az ideje.. Haha. a lenyeg, hogy elek, es nem volt Jetlag-em sem.

Tomi sajna meg nem birtam elolvasni, hogy Te miket irtal, csak egy aprosag utotte meg a szememet: Te becsempesztel egy uveg Unicumot??? kis dog! nekem miert nem szoltal, hogy ilyent lehet.. itt vagyok, es meg egy doboz cigit sem hoztam.. szoval marad az extra szetcukrozott narancsle, es a pizza.. ne csodalkozzon senki, ha fel leszek pufadva, mire hazaerek.. Remelem, hogy eleglesz egy helyet foglalni a repulon szamomra.. NEm baj, majd elmegyek smasszernek, azok jol keresnek.. :D

Amugy a hely: hat lehetne akar magyarorszag is.. azert jo volt, hjogz mokusok futkaroztak az ablak elott reggel.. Ma meg megmegmentettunk egz teknost a svimmingpoolnal. :D de medve nincs, aztmondjak.

Rajtam kivul van itt 4 magyar eddig, szoval nem beszelek vegig angolul.. az ausztralok a legdurvabak. En csak rohogok, ha megszolalnak.. mert egyetlen szot sem ertek, de meg ha lassan, haromszor elkismetlik, akkor sem.. nah nem ok lesznek  a legjobb baratim.. :D

Oksa, most mar menek.

Mindenki igyon egy jo froccsot helyettem...

haha.

jah, anyaek is olvassak a blogot. Francba. Nincs idom kitorolni a cigis reszt.. Sorry Mom! thats the trouth.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr991192328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása