tudositas

 2009.06.17. 21:39

 

Szep joestet!

 

Naggyon orulok, h ilyen szorgalmasan olvasgatjatok a blogot. Isten tartsa meg eme jo szokasotokat! :D

Nos hat elkeydodott az elso nap. Tegnap, mikor megerkeztem, epp ilyen kis ismerkedos este volt a szallason. Jofej emberek vannak. Melo meg nincs olyan sok. De majd tuti lesz. Most en vok a kiraly, mert visszatero vagyok. Es tudok mindent. :D Tudom, hogy hogy kell eszrevetlenul lopni a napot. :D A kaja a szokasos szer, mint eddig volt. A tobbiek nem akartak elhinni meg tegnap, de a mai ebed radobbentette oket. :D

 

Juj halljatok. A buszpalyaudvar New York-ban. Hat az durva. 2 boszme nagz epulet, felfele 3 emelettel, meg meg lefel is. Es az emeletekrol indulnak a buszok. Van emeletenkent vagy 20 kapu. Komoly nagyo. Alig talaltam meg a buszomat, emi elhozott Monticello-ba. Es talalkoztam ott magyarokkal is. Monticelloban lakik az 1ik, a maisk meg meglatogatta.

Meg hoztam magammal 1 uevg Unicumot. Nagy siekre volt. De meg van belole.A kolumbiai sracnak nagyon bejott. :D

En vmi mexikoi gyerekkel leszek egy szobaban. Csak nehogz meghozza a cocainfluenzat. :D

Nah, asszem most ennyi.

Zsuuu Te meg jelentkezz!

 

Udv!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr911192065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása