Megerkeztem

 2009.06.17. 06:01

 Haliho!

 

Hat megerkeztem a lagerba. Mindket gep kesett, amivel jottem. A buszt alig talaltam meg a 3 emeletes busypalyaudvaron. De itt vagyok. Eleg jo arcoknak tunnek az emberek is. Majd idovel kierul minden...

Nah, most csak eletjelet adtam magamrol, majd meg irok.

 

Papa!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr181190183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

celícia 2009.06.17. 17:46:27

Jajjj, de jó Tomi!
Zsuuuuuuuuuuuuuuuu, mi van veled? El vagy tűnve!
Ja, és ki a 2, kommentező? Az, aki egyáltalán nem ért az ilyen mondern világi eszközökhöz! :o)

aliasdoki 2009.06.17. 19:40:46

Háj! Örülök, hogy épségben megérkeztél! Ezek szerint nem támadta meg a gépet a MegaShark :D:D:D Várom a fejleményeket!

UI: Cili tanuld meg leirni a neved... pff és diplomát kap... :D:P

B.U. 2009.06.17. 19:42:19

Hellóóóóóó! Én is megérkeztem ám!:) Asszem nagy blog fan leszek csak írjatok szorgalmasan...Ja, és Tomi!Vigyázz az USA ribikkel;)

ZsuMiToZsu 2009.06.17. 21:18:32

@B.U.: Rendben, vigyazni fogok. De nem lesz nehez, mivel a leghelyesebb lanyok magyarok ugyis. :":D

dormanyd 2009.06.17. 21:26:23

gyerünk srácok, mutassátok meg az amcsiknak!küldjünk légipostával brukner bort?

ZsuMiToZsu 2009.06.17. 21:56:52

@dormanyd: Szeva Dani! Johet az a borocska is. Tuti nagy sikere lenne. :D Mint az Unicum-ank tegnap. :D De ha nem lehet efladni, akk igyatok meg az en reszem is am! :D UdvT T

celícia 2009.06.18. 15:30:58

@aliasdoki: Direkt írtam így! :P De azt bezzeg nem vette észre, hogy a 2.-nál vesszőt írtam a pont helyére! :o)
Más:
ZSuuu, örülök, hogy végre te is jelentkeztél! Szerintem az ausztrálok a legjobb fejek! Túl hamar ítélkeztél. :o)
süti beállítások módosítása