Hi mindenki!!!
Nah hat azert ez a cim, mert azt hittem a m,inap, hogy elvesztem a jol megerdemelt vegleges haszinemet.. de aztan megsem.. mert  vegul a festek jol befogta a fejemet, es nem lett olyan sotet, mint hittem! Jajjj, nagyonm idegesit a csaj, aki mellettem ul.. es itt surget, hogy menjunk.. szoval nem is tudom, hogy mit is akartam irni... hahhhh..
Akkor. ma este security girl leszek, mint minden 7fon.. jajj, de nem varom.. MA sokat kellett olnom. novenyeket. az volt a feladat, hogy a fonok bacsi haza elott kellett lenovenyirtoznom a teret.. ugy sajnalom oket..
Egesz hetvegen itthon voltunk, mar 3napja nem voltam a taboron kivul.. de holnap iszi!!! vegre. nem lehet ezt igy birni! Mostansag probalok jo kislany lenni, es mindent idore megcsinalni. SZoval most nincs baj velem! :D:D:D es ma a kaja is jo volt. szoval minden oks.
MEg mindig idegesit a csaj, ugyhogy lepek is!
paaa
zs

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr31245044

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása