sutka :D

 2009.07.07. 21:39

 

Szep joestet!

 

Nem nagyon porog a blog, ugyhogy ugy latom, irnom kell valamit. Orommel vettem eszre, h David baratom is csatlakozott a kommentelok nepes taborahoz. Kommentelj is csak sokat ezutan is! :D

Sokminden mostanaban nem tortent, ezert nem is irtam. Vagyis nemtom, lehet, hogy akartam valamit, csak elfelejtettem. Tegnap voltunk wal mart-ban. Csak hesszelgettem jobbra-balra. Mar unom azt is. :D

Kepeket mar megszereztem, csak most nincs nalam a pendrive-om, ugyhogy nemtok feltolteni ujat. De ami kesik, az a vonat. Szal lesz kep is nemsokara. De monnyuk uj tema nincs, szal annyira nem egetoen fontos.

A heten kb 2 day off lesz. Holnap a tabor elvonul new york-ba reggeli utan. Alig marad par ember itt, szal nekik kell csak kajat adni, ugyhogy laza lesz. En nem megyek, mert felesleges. Leszek meg ott eleget. :D A masik meg vasarnap lesz. Es ugy dontottem, elzarandokolok iden is Woodstock-ba. Fogok egy biciklit, oszt jovilag. Gyurni meg meg nem voltam. De mint mar mondtam: Ami kesik, az a vonat. :D

Ma meg esett a szemit eso. Meg tegnap este. nemtom, mi a raker esik. Abbahagyhatna mar... :D A vivasbol meg annyi lett multkor, h hadonasztam picit azzal a karddal vagy mi a szosz, oszt neztem, hogy hogyan tanitjak a kolkoket, es leleptem. teniszeztunk inkabb.

A konyhan a fonoknek meg az autojaban van egy kard. Ma mutatta meg. Lol. Nem 100as a faszi... Este meg valszeg pizza lesz vacsi. Bloe. Hus nelkul. Bloeeeee. Jah, meg jaj. Tegnap meglattam az elso "Super Jew" polot. Rohogtem is egyet. De nem is az a baj. Hanem az egyik konyhas feka mas kajat evett a konyhaban, mint mindenki mas. A polos gyerek meg megkerdezte, hogy miert eszik mast. Erre mondta, hogy mert en nem vagyok zsido. Erre a srac meg mondta, hogy o sem. Csak az anyja. Szal nem ertem en. De rajottem, hogy kene tolni itt a zsidosagot: lenne normalis kaja, meg lenne koser is. Mittomen, opcionalisan lehetne kerni sajtot a husihoz, vagy a hambiba. Es aki zsidoskodni akar, o nem ker, aki meg normalis kajat akar, az meg ker. mert most volt multkor az a forro csoki automatas szitu is, amikor az elvileg zsido gyerek ott damn-ezett. Szal jobb lenne igy. Azert ez nem kicsit jo 5let nem? Jo vagyok... :D

 

Nah, asszem most ennyi. Majd meg jelentkezek.

 

pa!

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr191232927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuMiToZsu 2009.07.09. 05:03:09

tomi! Minalunk nem koser a kaja, arra mar rajottem. Mivel ma is a burgerekbe pakolhattuk a husit, meg a sajtot is..
Amugy bakker a WalMArtban, hogy mennyi tetuhintas van.. bassz, meg a noknek is van..:D
zs
süti beállítások módosítása