Szep jonapot kivanok!

 

Mar reg irtam, ugyogy irok, asszem. A tegnapi egy eleg jo nap volt. Nem volt veszes a melo sam, es este meg mentunk gorkorizni. Naggyon zsir volt. Ilyen oldschool ket sosros gorkorikkal nyomtuk. Mivel mi a masodik turnusban mentunk, es meg ott volt az elso, eloszor nem volt normalis meretu gorkori. Adtak egy 10est fel ora varakozas utan a 11es labamra. Kicsit szoritott de jo volt. Oszt amikor az elso csoport elment, kertem egy 11est, es az mar naggyon jo volt. Olyan volt a hely, hogy igy egy jo nagy terem, es voltak ilyen buli fenyek, meg ment a buli zene. Jo volt. Limboztunk is meg minden. Es csak 1szer estem. Jo vagyok. :D

Meg voltam delutna konditeremben is. Komoly vagyok... :D  nyaron szijjegyurom magam. :D Es nem  zsirtol leszek majd 95 kilo, hanem az izomtol... :D

Ma este meg party lesz a taborban. Lesz ingyen sor. Az elejen kell majd belehuzni, amig van lesz sor, mivel tavaly sem volt olyan nagy mennyisegben. Majd megoldjuk sztem... :D

 

Nah, most lepek, majd meg lehet irok. Legkesobb holnap.

 

Udv mindenki,

T

 

P.S.: Jah, es majd toltok fel kepeket is.(ha rajovok, hogyan kell :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr571210347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuMiToZsu 2009.06.27. 06:15:56

hejjj Tomi!!!!
You are fucking lucky!!!!
nalunk mer nincs ingyen sor?? ez kibaszas!!
Nah de kepzeld, hogy en is jarok a kondiba (mar voltam 2szer!!) es futottam a futogepen 15percet.. Tyu mar erzem, hogy milyen vekony vagyok.
A zsobank meg teli van orias fekete hangyakkal!!! Jonnek a lopott sutire...NAlunk medence party volt csak. De majd leirom.
Jah, day offom jovo csut!! MEg jovo kedd kocsma, az bizti. Probalj cserelni, ha tudsz! (meg nekem is el kell intezni holap)
pa
zs
süti beállítások módosítása