uj bejegyzes :D

 2009.06.22. 21:55

 

Jo napot!

Jelentkezek. tegnap este megvolt az elso Friend latogatas. Hirtelen jott 5let volt, es elmentunk. Jo volt. Kiadta. :D De hogy a fekak milyen pofatlanok. Lehuzzak az embert pofatlanul... Talalkotunk egy magyar sraccal is, aki 9eve el itt, es foszakacs vmi fat lady nevu vendegloben. Ugy talalkoztam vele, hogy jott be Zsolt a kinti helyisegbol, es mondta, hogy van itt egy magyar srac barna poloban. Oszt kimentem, es meglattam egy sracot barna poloban, es odamentem hozza:
-"Hi! So you are the guy in brown t-shirt. So magyar vagy? :D

-Igen, magyar vagyok." :D

Oszt eldumalgattunk vele egy ideig... Jo volt ott is igy randomra osszefutni magyar emberrel. Nemtom, azt irtam-e mar, h a port authority-n is osszefutottam ket magyarral. Ha nem irtam, akk most megtettem. :D

Ma meg szivas van itt a meloban. Nyitottuk megfele a silver lake-i konyhat. Mosogattunk meg pakoltunk orrba-szajba. Reggeli utan nem volt szunet. Bloe. De azert csak tuleljuk valahogy.

Megyek alszok is kicsit asszem.

 

Zsuu: nem igerem biztosra a keddet. 6kor tuti nem meg. Talan legkorabban 9 korul. Meddig lesztek? Lehet kinezek azert, mert jo lenne talizni. A Wal mart-ban nem talalkoztatok magyarokkal? Nah, meg majd irj, mielott holnap mentek Friend-be mindenkeppen. De most nemtom biztosra mondani meg, h megyek. majd elvalik.

 

Udv mindenki,

T

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr711202013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZsuMiToZsu 2009.06.23. 00:20:04

szia Tomi!
Hat en csak akkor mentem volna ki, ha Te azt mondod., hogy mesz. Mert az messze van tolunk, es draga a taxi. Szoval akkor majd megbeszeljuk, hogy mikor meg hol legyen a tali. De akkor majd szolj,. hogy mikor mentek WM-ba, es akkor en is menek. Mikor lesz Day offod??
De taliZtunk magyatokkal, es kepzeld, hogy a fiuk vettek sort, es a magyarok toletek meg elvittek az o soruket a penztarnal, amit mar kifizettek.. (egy 6-os pakk budweisert). szoval kicsit buzik voltak..
nah irok rendes levelet.
zsuu

aliasdoki 2009.06.23. 01:13:40

Na landoltam en is New Yorkban. Valamikor a talalkozot ossze kene hozni. Ti jottok Manhattanbe vagy en menjek a lagerba?;D Ma voltam Times Squaren meg unokatesom mondta, hogy o most aztan megmutatja New Yorkot. Gyalog, mer ennyi esze van. :D Szal lejartam a labam. Ja egyebkent a magyarokkal valo veletlen osszefutasrol annyit, hogy legutobb amikor itt voltam, en is talalkoztam egy magyar csaladdal a central parkban amikor meghallottam, hogy ungarisul sprecholnak odamentem koszontem nekik erre elkuldtek a picsaba, hogy hagyjam oket beken ok most nyaralnak nem is ismerem oket. Szal vigyazzatok, vannak bunkok is a vilagon. Na majd meg jelentkezem.

ZsuMiToZsu 2009.06.23. 17:04:39

@ZsuMiToZsu: Hahooooo! Jo a ma este! Olvassad el! hahoooo! Nehogy kimenjek feleslegesen. :D Irj!
süti beállítások módosítása