Szoval folyt kov. Mar almos vagyok, szoval osszefoglalom a dolgokat, nem teljesen idorendben. (meg gondolom Ti sem ohajtjatok folyton az en betuimet nezni..szoval megkimeles is..)

Penteken day ofon elmentunk egy csomo consulerrel kocsival (egy magyar sraccal, aki Dezso, de neki tenyleg senki nem birja kimondani a nevet, szoval csak D itt a taborban, vagy mi Dersonak szolitjuk, mert a fonok igy irja neki)  Hogy hova is mentunk?? igen: eletem legnagyobb mall-jaba.. (bevesarlokozpont..) juhuuu. 2majdnem 2 ora volt az ut odaig, mar Albani (NY State fovarosa) mellett voltunk negyed merfoldre.. de nekunk oda kellett menni persze nem a varosba.. nah mindegy, azert vettem par cumot, pl 60$rol 30$ra learazott cipot!(persze rozsaszinu!! juhuuuu!!!) meg 15$rol 4$ra arazott salat, meg azt a sarga es fekete koromlakkot is, amivel aznap (vagymasnap volt..?) este ki volt festve a kormom Tomi. Meg fulcsit, meg other female cuccokat is. NAh persze a tobbiek addig paintballozni, meg uj Harry Potter moviet nezni voltak (ami 16$ volt.. szoval inkabb otthon..). De este 9kor indultunk csak haza... szarra untam a fejem.. es a D-vel mar ehesek voltunk, szoval gondoltuk majd nem a gyorsettermekbe megyunk, hanem a store-ba. HAt, mit vettunk (de mert csak ez volt): chipset!!!! ejjen Amerika! Lenyeg, hogy 11re haza is ertunk.... de azert nem volt oly nagyon borzalom am... csak kicsit.

Kov. tema: tok jo, mert mindenki tudja mar itt a taborban, hogy en ilyen mindenfeleket szoktam gyartani, meg hogy van talentem az art-hoz. Egyik sracot lerajzoltam mesefiguranak, meg a szulinapi polokat, kartyat, meg plakatokat en gyartom, meg persze az osszes dolgozospolom meg van festve.. itt meg van ugye az Arts and crafts muhely(ek) es oda jarok mar minden nap. A fonoke ennek a reszlegnek meg mar odajott, hogy megtanit csinalni karkotot, meg aztan meg is tanitott, meg hogy al kell mennem a muhelybe.. szoval tok jo.

MAsik talentem, azt ugye mar irtam, hogy a hajvagas... Ami egesz szepen be is indult, mint uzlet is. Eloszor support staff hajat nyirogattam (3lany hajfest vag, meg 3 fiu vag, meg vanm akit fest) szoval volt dolog.. mindennap volt kuncsaft, aztan korcsmaban ugye az jol tud jonni.. aztan masok is kertek, de azt mar nem lehetett a szobankban csinalni, igy megkertem a Nurse-oket, hogy had menjek a Health Centerbe (ugyis en takaritom az egeszet), es ott vagjak. MEgengedtek, es annyira megtetszett nekik, hogy rogton lett par jalantkezo. Igy nyirtam az egyik fianak a hajat szombaton: 20$, aztan vasarnap a masik nurse hajat: 15$, es jovo 7en egy masik nurse jon.. de tegnap jott a problem. Persze terjedt a hir, hogy en birok hajakat nnyirni, szoval vannak jelentkezok, de tegnap nem tudtunk a HC-be menni, mert a fonok felesege benn volt, es hat ugye meseltem mar, hogy az a fonok milyen: akarkivel beszeltem edig, mindenki ugyazt gondolja rola. Egyszeruen egy kib***ott lagerre teszi az egesz kempet.. Tisztara mint a kommunizmus.. meg a besugorendszer.. szoval elegge be van itt ilyesztve mindenki, meg tart mindenki a kirugastol.. mindegy. Szoval kellett hely. Lany szobaba fiu nem mehet, mert akkor rogton repul, ezert elkertem a LAundry kulcsat, es ott nyirtam. 2 egesz perc volt hatra, mikor valaki kulcsolja kifele a belulrol bezart ajtot.. (nah akkor mar nem sejtettem semmi jot). Persze, hogy IGEN, a Peter volt, a fonok............. (aki egyebkent egy heten egyszer megy le.. es mindig deelott.. es ez este fel8kor volt.. szoval biztos veletlenul volt...) szoval mit mondjak.. megfagyott azert a ver az ereimben. Nem volt boldog.. a fiut elkuldte a szobajaba, engem meg vallatott, hogy honnan van a gep, miert vagyunk itt, meg hogy csinaltam e mar ilyent, meg hogy illegalis, meg miegymas... szovalk ki is kellett aznyomban talalni a tortenetet, hogy csak ugy elvittem a kulcsot, meg ezt most vettem a gepet otthonra, mert itt olcsob, meg sose csinaltam masnak a hajat......

a lenyeg, hogy most kicsit nem tudom de lehet, hogy bajban vagyok. Hat nem mosolygott ma ram a fonok familyje... persze a fonok irodajat (meg az egesz iroda epuletet is) en takaritom, mondanom sem kell.. meg hogy egesz nap ott volt.... szoval nem tom. Kicsit szar ugy, mert most azt hiszik, hogy tolvaj vagyok (pedig csak nem mondhatom el a kisfonoknek sem, hogy csak nem akartam a laundris csajt is bajba sodorni..) szoval, ha valami eltunik a fiuoldalon, akkor bizti elo leszek veve..  nah ennyit az I am in trouble-rol... kicsit megpecsetelte a napom.. de az este azert jo volt, meg, hogy a KArentol kaptam polot, meg  arik voltak a nurse-k, mert mindig vigasztaltak, meg megigertettek velem, hogy have fun-olok este... Ez a staff party meg nem is volt rossz a pia aratol eltekintve...

Nah nem kezdek uj bejegyzesbe, mert nem birok..... very sleepy vagyok. De holnap legalabb late sleep van...!!! szoval csak kb haromnegyed 9kor kell kelni!!! (erre varok sok ideje, mert a day offokon is felkeltem mindig 7:50kor)

szoval jo reggelt Home! mert otthon mindjart 8ora! kezdodik a munka! zsuzsira var az agya! (marmint az elso a-ra tegyetek egy vesszot) :DD::D:D:D:D ize...

este van mar majdnem 2ora, zarul zsuzsi processzorja! tiszta sok volt  ma a moka, a medenceben nincsen foka. Jo ejszakat gyerekek, hajasak az amcsi verebek.

inkabb megyek....paaaaaa.

zsuzzzzzsss

A bejegyzés trackback címe:

https://zsumitozsu.blog.hu/api/trackback/id/tr411274948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása